niedziela, 8 września 2013

Pożegnanie.

Tak jak tytuł posta głosi chciałabym pożegnać wszystkie osoby które odwiedzały mojego bloga. Podjęłam decyzje, że nie będę usuwała ponieważ może kiedyś jeszcze powrócę do tworzenia nagłówków ;) Przepraszam, iż nie dotrzymałam słowa w kwestii dodawania nowych postów przez wakacje lecz nie miałam czasu ani zbytnio chęci by tworzyć nowe prace. Dziękuje za 3553 wyświetlenia i 79 komentarzy ;* Taki wynik mnie satysfakcjonuje gdyż kiedy zakładałam ten blog 8 maja 2012 r. nie spodziewałam się nawet, że komuś spodoba się to co robię ze zdjęciami i publikuje <3 Pozdrawiam wszystkich i całuje ;*
swans.

1 komentarz:

  1. Szkoda, że postanowiłaś odejść ;(
    No ale trzeba uszanować Twoją decyzję.
    Trzymaj się i żebyś jednak chciała wrócić do robienia grafiki na bloga <3

    OdpowiedzUsuń